Ikea: kokospralin. Jag tycker det är lite synd att det bara varit en tryffel so far
Pukka: 3*kanel. Ett te i min smak och väldigt juligt.
Pukka: 3*kanel. Ett te i min smak och väldigt juligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Lite sur i smaken så därför tänker jag att den kan ersätta lingonen till pannbiffen.
Rengöringen från Bodyshop är jättebra. Den kommer i fast form men när man gnuggar den mellan händerna smälter den och därefter kan du ta den på ansiktet. Den löser upp allt smink men är väldigt mild mot hudenJa, som vanligt har jag ingen aning om vad M smakade. De var ok. Choklad kanske? V har jag ju fusklapp på (elderflower vad nu det är), smakade diskmedel med äppelsmak (pudret ovanpå var äppelsmak). Kan elderflower vara fläder? Det blir ju aldrig bra syntetiskt. Kinder levererade igen, choklad med puffar i. Mums!
Lite oklart vad Body shop hade idag, kan vara nåt slags rengöring? Stör mig på att det är översatt på danska (smöraktig rensecreme) och norska (rensesmör) men på svenska står det cleansing butter, precis som på framsidan. Är vi inte svensktalande i Sverige längre?
Väldigt mörkt nagellack från Technic som jag ser fram emot att använda. Måste bara ta bort det halvflagnade lager från de två tidigare färgerna, dvs köpa borttagning…
En blush från Clinique, ser lite för mörk ut för mig, men jag har ändå ingen pensel att testa med (slängde ut allt smink och alla penslar för ett år sen. Det var skönt!).
Visa bifogad fil 80911
Vissa kostar ju trots allt en del.Man kanske borde starta ett adventskalendersparkonto Man sätter undan ett par hundra (eller tusen ) i månaden fram till december nästa år, så har man råd att köpa alla
En av de kalendrar jag kan tänka mig till nästa år. Gillar deras produkterHämtade ut min Clinique-kalender ikväll och öppnade genast lucka 1-4. Först hade jag tänkt att jag skulle öppna alla luckorna, men jag har inget skriande behov av produkterna, utan är mest allmänt nyfiken på märket, så jag kommer fortsätta öppna dagligen.
Jag fick en ögonkräm (?), en rengöring, en fuktkräm och en skrubbkräm. Tror jag…
På ögonkrämen står det ”break spheres before applying” och jag fattar inte alls vad de menar.
Likaså ska man tydligen kunna ha fuktkrämen både under och ovanpå sminket, vilket förvirrar mig. Har man ovanpå smetar man väl ut allt smink? Känner mig som 20 år igen (ja, jag var lite sen att börja med smink).
Visa bifogad fil 80881
Nu skulle jag personligen inte ha en fuktkräm ovanpå smink, föredrar face mist isåfall, men om jag skulle göra det så skulle jag klappa in krämen lite försiktigt inte smörja runt.Hämtade ut min Clinique-kalender ikväll och öppnade genast lucka 1-4. Först hade jag tänkt att jag skulle öppna alla luckorna, men jag har inget skriande behov av produkterna, utan är mest allmänt nyfiken på märket, så jag kommer fortsätta öppna dagligen.
Jag fick en ögonkräm (?), en rengöring, en fuktkräm och en skrubbkräm. Tror jag…
På ögonkrämen står det ”break spheres before applying” och jag fattar inte alls vad de menar.
Likaså ska man tydligen kunna ha fuktkrämen både under och ovanpå sminket, vilket förvirrar mig. Har man ovanpå smetar man väl ut allt smink? Känner mig som 20 år igen (ja, jag var lite sen att börja med smink).
Visa bifogad fil 80881