Adventskalender 2021 - öppningstråden

20211205_084114.jpg

Lite för mycket choklad för min smak, men annars god. Åt för en gångs skull med yoghurt. :laugh: Hade köpt med havtorn funkade bra ihop.
Teet var helt ok, Gotländskt äppelkakste.
 
Yves: repair schampo
N&N: fingervibrator (har kikat på sån här också förut, hoppas det är mildare vibrationer än i den andra leksaken 😂🙈)
Mr C : saffranskola, mycket godare än gårdagens kanelkola så denna åt jag upp.
Mumin: lyckostund - vitt te, kronblad av blåklint, arom av grapefrukt och aloe vera. Luktar parfym 🙈

IMG_20211205_173133.jpg
 
Har helt klart den sämre Niveakalendern, fick två spiralhårsnoddar i genomskinlig plast.
Bonniers hade Elly Griffiths novell Flints berättelse. Älskar hennes böcker och tyckte om novellen.
Lumene hade en tub matt primer, 5 ml i en tre gånger så stor förpackning.
Godiskalendern innehöll gelefigurer som jag tuggade i mig i natt när jag kom hem från krogen.
 
Om någon mer här har Clinique-kalendern så vill jag ge en liten varning för ögonkrämen ”all about eyes rich” som jag fick i någon av första dagarnas luckor.
Har gått runt hela dagen med extremt kliande och röda ögon utan att förstå varför, och nu när jag stod i badrummet och borstade tänderna fick jag syn på den lilla burken ögonkräm som jag insåg att jag provade i morse. Hmm, kanske kan det vara relaterat tänkte jag? Även om det kändes lite osannolikt att få en sådan reaktion efter bara en användning? Jag har väldigt okänslig hy och har aldrig varit i närheten av en allergisk reaktion av något.

En snabb googling senare så är jag övertygad om att det är krämens fel, för jag verkar INTE ensam baserat på recensionerna här:


https://www.reviewcentre.com/reviews92931.html
 
Pga flytt o brist på wi-fi inte blitt uppdaterare eller mycket Buke.
Men här bild med dag 1-5 i Kinder kalendern och dag 4-5 i Milka 😅

Sambons inte tagit bild. Men han fått hittills Glöggmugg, salta chips, fazer mumin chokladkaka, små kinder maxi och en doftgrej.
 

Bifogade filer

  • 20211206_010450.jpg
    20211206_010450.jpg
    271,6 KB · Visningar: 36
_20211206_070504.JPG


Skincity: Medik8 rengöringsmousse. Kul för att jag velat prova den länge men som sagt, det känns verkligen inte som en premiumkalender i år.
GlowID: I'm From Mugworth sheetmask, en mask jag inte testat tidigare och ett märke jag knappt provat så det blir roligt. Den här kalendern levererar verkligen och jag är glad att köpte den!
IKEA: En holländsk kryddkaka och ett av presentkorten.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 969
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 678
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp