Dagens:
Fudge med havssalt från Cartwright & Butler. Jag gillar egentligen inte fudge men då allt annat i kalendern har varit så himla gott har jag ändå förhoppningar om den här
Svart pepparkakste från Kahls. Jag brukar gilla julte så jag tror på den här också!
Müsli med mycket choklad i sig från MyMuesli. Ska enligt hemsidan innehålla: Kakao quinoa crunchy som träffar cashewnötter, mörka chokladbitar och rostade och karamelliserade hasselnötter täckta i mörk choklad. Låter ändå okej
Hårspray från Schwarzkopf i perfekt storlek! Jag är så trött på alla stora flaskor hårspray, en mindre är så mycket smidigare!
Parfym från Sniphs. Luktar något citrusaktigt, enkel att bära!
Blush i fin färg från MAC
Fotexfoliering från Skin Treat i Kicks Hudvård
Tre ansiktsmasker från BodyShop
En FOREO Ufo Mini i Zalandos. Har velat testa en sån hur länge som helst! Måste bara köpa hem några Foreomasker!
Resekit och hårnålar i Nordic Feels första. Den tredje uppsättningen jag får från NordicFeel i år, det här var också med i kalendrarna som krediterades.
Och i NordicFeels andra kalender (Mixed) fick jag - återigen - en eyeliner från Xlash. Jag hade inte någon lucka 6 alls i kalendern men däremot två stycken lucka 3 med samma innehåll. Jag tror dock att jag har större användning av den här eyelinern än av den riktiga lucka 6 som verkar vara två ansiktsmasker(?) så jag är inte missnöjd.