Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du nöjd med innehållet?Visa bifogad fil 80917
Jag öppnade hela invinsibobble kalendern igår, svåra luckor att öppna tillsammans med att kalenderns var skadad gjorde att jag gav upp att bara få upp en lucka i taget.
Ja det är jag. Gillar snoddarna även om jag antagligen inte kommer att använda bandet så speciellt mycket. Hårspännena är inte något jag behöver men någon gång kommer de nog till användning.Är du nöjd med innehållet?
Yves Rocher bjöd på en reparationsschampo för skadat hår, utan sulfater.
Haupt hade sötlakrits med chokladöverdrag som smakade blommor. Helt okej, den slank ner Men tycker det är lite märkligt med blommor, smaken dröjer kvar också
Från Lykos 24K fick jag två minis från Shiseido, en upplyftande kräm och ett aktiverande/energigivende serum. Aldrig testat något från Shiseido innan, vågar jag? Tänk om de är sådär superbra och sen har jag ändå inte råd att köpa fullsize sen Fast jag lämnar nog inte mina trotjänare från Exuviance ändå Ett icke-problem då? Visa bifogad fil 80922
Det lät ju bättre, trist med halvtorr lakrits tänkte jagHavtornslakrits ska de ju stå!
Vad är det för strumpkalender du har? Är det bra kvalitet på dom, är lite sugen till nästa år. Många kul å fina strumpor
I år har jag den härVad är det för strumpkalender du har? Är det bra kvalitet på dom, är lite sugen till nästa år. Många kul å fina strumpor
Salt kola med brynt smör låter ju hur underbart som helst! (Jag är lite avis på Smarties kalendern också, ska jag ha nån ätbar nästa år blir det nog en sådan)Och närbild på pralinerna bara för att de är så goda Smakerna passion/vanilj, salt kola med brynt smör, körsbär/mandel och björnbär/citron
Visa bifogad fil 80946
Testade att använda chutneyn på en surdegsfralla. Herregud så gott den här burken lär gå åt rykande fortJag hade nog kunnat göra en varm macka på surdegsbröd med en kraftigare ost, julskinka/kalkon och den chutney saken i. Lät väldigt juligt och gott kryddat
Det där är min favorit bland handkrämer!Vet inte om någon redan har lagt upp, men detta var dagens lucka i Rituals stora, en riktigt bra handkräm i ganska stort tub . Perfekt för mina torra händer.
Visa bifogad fil 80884
En av de kalendrar jag kan tänka mig till nästa år. Gillar deras produkter