Excel har jag ju redan men tycker det är svintråkigt att jobba i efter alldeles för många år på kontorAnvänder excel med köpt mall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Excel har jag ju redan men tycker det är svintråkigt att jobba i efter alldeles för många år på kontorAnvänder excel med köpt mall.
Excel har jag ju redan men tycker det är svintråkigt att jobba i efter alldeles för många år på kontor
Jag har samma som @Fruentimber och kör via en app i telefonen istället.Excel har jag ju redan men tycker det är svintråkigt att jobba i efter alldeles för många år på kontor
Hur får man tag i den där mallen?Jag har samma som @Fruentimber och kör via en app i telefonen istället.
Mallen är färdig, det enda du behöver göra är att fylla i den.
Du behöver köpa den på Etsy. Sedan använder jag Google Kalkylark som app för att få den att fungera.Hur får man tag i den där mallen?
Det lät strängtDu behöver köpa den på Etsy. Sedan använder jag Google Kalkylark som app för att få den att fungera.
Jag har tjuvstartat och satt över pengar redan förra lönen. Jag tränade i lördags och ska på ett cirkelpass imorgon, förhoppningsvis hinner jag träna på lördag igen. Jag har även fått in lite promenader, ska ut på en idag också. Maten är svårare, men jag hoppas att små förändringar ska lägga grunden för något långsiktigt. Igår blev det dåligt med rörelse, jag var upptagen med att åka båt, frossa i räkor och dricka vin!Jag måste vara med, det har dock gått bedrövligt dåligt tidigare jag sätter rätt diffusa/snälla mål som borde vara ganska lätta att klara av.
* Få in mer rörelse. Gymmet 1-2 gånger i veckan och promenader på lunchen eller kvällen någon gång i veckan får vara godkänt. Allt utöver är bonus! I september tror jag cirkelträningen med jobbet drar igång!
* Äta bättre/nyttigare. Försöka hålla mig till att "unna mig" främst på helgerna och försöka laga bättre mat när jag sover borta på veckorna. Svårigheten är dock att köket inte är så fräscht, jag måste hinna använda råvarorna och det måste gå snabbt. Men ska försöka göra lite research!
* Försöka hushålla med pengarna så jag kan fylla på sparkontot tills i december, då åker vi utomlands. Sätta över 1500 kr i månaden och inte stjäla något därifrån under utmaningen?
Men vad roligt, hoppas jag har fler saker du kan känna igen dig i på listan! Vad har du för favoritband och/eller artister då?
Oj, det är så otroligt många och varierar från dag till dag men just nu lyssnar jag på mycket modern darkwave och synthpop. Kælan Mikla, Aux Animaux och Priest är nog mina mest spelade artister/band för tillfället