80-talsfest.

MikaTela

Trådstartare
Kläd-dilemma här.

Ska på fest med 80-talstema om ett par veckor.
Har en klänning som stilmässigt stämmer in men den är röd.
Kan detta vara okey och funka fast den inte är rosa eller neon?
Den är riktigt klarröd.

Kläd-dilemma här.

Den är riktigt klarröd.
Varför skulle inte röd fungera? 80-talet var verkligen inte bara rosa och neon, jag hade skitkul utan varesig det ena eller det andra. Du har allt från dansmode a la Fame, Madonnas "Who's that girl till business, glitter och glamour.

Varför skulle inte röd fungera? 80-talet var verkligen inte bara rosa och neon, jag hade skitkul utan varesig det ena eller det andra. Du har allt från dansmode a la Fame, Madonnas "Who's that girl till business, glitter och glamour.

Som född i slutet av 80-talet och utan minne därifrån så har jag låtit google skapa förutfattade meningar.
Därför jag tog beslutet att gå in här.

Har vi kanske några äldre som har bilder på sig själva från 80 talet så man får äkta inspiration? :)

Googla Madonna 80s fashion, 80s glamour dresses, 80s businesswoman ... Tänk Fame, Madonna, Dallas, yuppie. Allt från ålskinn, trash, smokingmiddagar ...

Komplettera med skinn, nylon, plast, scafs, stora örhängen, halsband och armbad i färger som turkost, smaragdgrönt, blått, korall eller pastellgult så får du en 80-matchning till rött :)

Kläd-dilemma här.

Den är riktigt klarröd.

Skaffa en kavaj med riktiga axelvaddar till så blir det 80-tal oavset färg!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 439
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka