Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte så mycket insikt i hur Pudelklubben agerar, men tycker allmänt att det känns som om det är ganska lite diskussioner kring mentalitet och ganska få hundar som t.ex. gör BPH - även om vissa kennlar självklart är bättre på att göra BPH (eller MH) med sina avelshundar och valpar.Hoppas att pudelklubben är observant på dessa egenskaper om det är något som gryr inom rasen.
Vad skönt att uppfödaren var medgörlig!Det blev så att vi lämnade tillbaka valpen. Uppfödaren tog tillbaka henne utan protester och kommer ha henne kvar hos sig själv, nu ett tag i alla fall, vilket känns jättebra ändå och det är nog också det allra bästa för valpen.
Ja, ett mycket ledsamt beslut detta, hade hunnit fästa mig vid henne, men kändes ändå rätt och tror det var bra för alla inblandade att det gick så fort som möjligt.
Hoppas ni hittar nån ny bra vän snart!Det blev så att vi lämnade tillbaka valpen. Uppfödaren tog tillbaka henne utan protester och kommer ha henne kvar hos sig själv, nu ett tag i alla fall, vilket känns jättebra ändå och det är nog också det allra bästa för valpen.
Ja, ett mycket ledsamt beslut detta, hade hunnit fästa mig vid henne, men kändes ändå rätt och tror det var bra för alla inblandade att det gick så fort som möjligt.
Jättestarkt av er att lämna tillbaka, förstår att det inte varit lätt. Och skönt att uppfödaren tog sitt ansvarDet blev så att vi lämnade tillbaka valpen. Uppfödaren tog tillbaka henne utan protester och kommer ha henne kvar hos sig själv, nu ett tag i alla fall, vilket känns jättebra ändå och det är nog också det allra bästa för valpen.
Det blev så att vi lämnade tillbaka valpen. Uppfödaren tog tillbaka henne utan protester och kommer ha henne kvar hos sig själv, nu ett tag i alla fall, vilket känns jättebra ändå och det är nog också det allra bästa för valpen.
MJag har inte erfarenhet av samma problem men min spontana känsla är att det bästa vore om uppfödaren gjorde ett återköp.