Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Loppisar! Men du måste bestämma stil förstVad fasen ska jag ha på mig?
Vad gör jag med håret? Hjälp!
Var hittar jag kläder och skor som inte är svindyra för att använda en kväll?
Inser hur mycket jag borde ha sparat av kläder och skor som jag slängt
Vad fasen ska jag ha på mig?
Det var min reaktion direkt också! Jag trodde det var en gammal tråd.Vad konstigt detta känns att läsa när jag går in på sjunde veckan av lockdown. Menar inte att skamma, ni följer säkert FHMs riktlinjer, men det kändes som att läsa en post från en annan (bättre) tid!
Håller med. Känns jättekonstigt att ordna en fest nu även om vi inte har lockdown.Vad konstigt detta känns att läsa när jag går in på sjunde veckan av lockdown. Menar inte att skamma, ni följer säkert FHMs riktlinjer, men det kändes som att läsa en post från en annan (bättre) tid!
Vad fasen ska jag ha på mig?
Vad har du för storlek? Jag har en schysst klänning i frotté som du kan få köpa för en billig peng. Den går egentligen till knäna, men jag har dragit upp den och gömt det med ett skärp. 70-tals fest i England för några år sedan så ingen kommer att ha likadan.Vad fasen ska jag ha på mig?
L/XL beroende på hur den är i str, dock är det oklart när det blir och om jag jobbar då eller inte. Så vet inte än om jag kommer kunna vara med eller inteVad har du för storlek? Jag har en schysst klänning i frotté som du kan få köpa för en billig peng. Den går egentligen till knäna, men jag har dragit upp den och gömt det med ett skärp. 70-tals fest i England för några år sedan så ingen kommer att ha likadan.
@Mirre Hmm jeans i den där vidden dök upp i klädreklam i mitt Facebookflöde typ nyss. Så det kanske går att köpa nytt och använda resten av året som värsta nya modet70-talet som är så ballt! Stoora glasögon. Mycket orange, brunt, beige, och gärna stora mönster. Vida byxor. Polotröjor. Snickarbyxor, eller snickarklänningar. Ett bortglömt decennium...
Visa bifogad fil 50551