5140 bilder-datorn

kanotexperten

Trådstartare
Jag har tagit massor med bilder med min nokia, och har en sladd för att få över dom till datorn, men jag har inget program till datorn, finns det att få tag i på nätet, eller nån som vet vart man kan köpa det....telefonen börjar vara full med bilder.....

//marlene

Sv: 5140 bilder-datorn

Program? Man kan gå in på Den här datorn, välja enhet, kopiera och klistra in dom i mina bilder bara.

Sv: 5140 bilder-datorn

Men det kommer fram en ruta där det står nåt istil men att usb enheten inte känns igen, finns inga drivrutiner.....

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 954
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025