4 timmar med en kändis

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Seabaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 4 027
Jameela Jamil, för att hon verkar vara en grymt rolig och sympatisk människa. Och för att jag är hejdlöst kär i henne. :love:

Eller Stina Wollter, för att hon är Stina Wollter.

En anspråkslös fika och en promenad vore idealt, pratvänliga aktiviteter.

Tom Hiddleston, men han skulle få prata och jag lyssna.. Eller Matt Smith, och samma där, men där skulle vi nog klara avlite Dr Who snack också.

Kommer bara på döda personer som jag vill äta middag med. Vilket är lite konstigt eftersom deras matlust troligen inte är gigantisk och svårt att få till en träff oavsett.

Men ok drar till med någon bara för sakens skull.
Han Nils Holmqvist verkar vara en trevlig prick och så kan vi prata om vädret i 4 timmar :D

Oj så svårt! Men skulle ta Sir Ian Mcallen tror jag eller Tom Hiddleston. De både verkar så genomsnälla, kloka och visa. Ian är äldre så skulle där älska historier från hans liv, Tom skulle jag vilja få tips och råd av som kunde hjälpa mig!😊

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 278
Senast: WS6
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 694
Senast: qitis
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 579
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 495
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dina bästa tvätt tips!
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur