Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan vara med på nystart imorgon, efter en utlandsresa och sen dödssjuka där jag levde på glass, chips och mackor så är det dags att styra upp rutinerna igen!Peppande!
Min kollega håller på med bikini fitness och har gått in i sista veckan innan tävling. Häromdagen åt jag resterna av en kladdkaka med salta popcorn på framför henne. Mycket njutningsfullt.
Men jag är också rätt avis på henne, hennes benhårda disciplin. Kanske inte livsstilen dock, verkar rätt skevt att käka 800 kcal per dag, träna som ett svin och äta vätskedrivande tabletter veckan innan tävling.
Meeeeen önskar att man helt apropå bara kunde tappa 10 kg över en natt. Hade varit gött.
Det jag ville komma tillär att jag ska börja mitt nya liv imorgon!
Jag kan vara med på nystart imorgon, efter en utlandsresa och sen dödssjuka där jag levde på glass, chips och mackor så är det dags att styra upp rutinerna igen!![]()
Jag ska försöka äta upp chipsen ikväll!*tittar upp från oxfilepastan med parmesan*
Jo det blir bra, vi kör från och med imorn!
Jag känner mig SÅ coachad!
Jag har med yoghurt och flingor i en sån här och 'äter på jobbet.Hörni vad äter ni till frukost? Jag är zombie på morgonen och gör en massa dåliga val för att det är så jobbigt att fixa frukost då. Maken käkar mackor på första fikat på jobbet, och jag skulle väl vilja ha något som jag antingen käkar i bilen påväg till jobbet eller på första fikat. När jag är hemma och pluggar så blir det inte så mkt frukost tyvärr, men då märker jag inte heller att jag är hungrig på samma sätt som när är på jobbet..
Kvarg är det som fungerar bäst, men jag väljer tyvärr ofta mackor.Hörni vad äter ni till frukost? Jag är zombie på morgonen och gör en massa dåliga val för att det är så jobbigt att fixa frukost då. Maken käkar mackor på första fikat på jobbet, och jag skulle väl vilja ha något som jag antingen käkar i bilen påväg till jobbet eller på första fikat. När jag är hemma och pluggar så blir det inte så mkt frukost tyvärr, men då märker jag inte heller att jag är hungrig på samma sätt som när är på jobbet..
Hörni vad äter ni till frukost? Jag är zombie på morgonen och gör en massa dåliga val för att det är så jobbigt att fixa frukost då. Maken käkar mackor på första fikat på jobbet, och jag skulle väl vilja ha något som jag antingen käkar i bilen påväg till jobbet eller på första fikat. När jag är hemma och pluggar så blir det inte så mkt frukost tyvärr, men då märker jag inte heller att jag är hungrig på samma sätt som när är på jobbet..