Gick dåligt med ölen idag. Haha.
En kompis kom, så det blev en
Men - har stått emot godisskåpet iaf.
Nu har jag inte stått emot godisskåpet längre. Typiskt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick dåligt med ölen idag. Haha.
En kompis kom, så det blev en
Men - har stått emot godisskåpet iaf.
Nu har jag inte stått emot godisskåpet längre. Typiskt mig.
Verkligen!!
Jag kunde tillslut inte stå emot. Tog EN tesked glass och njöööööt verkligen. Sen tog jag på mig mina löpskor och gav mig ut och sprang. Och slog nytt personbästa i tempo!! Visserligen bara en kort runda på 2,5 km, men jag har legat sjuk i en vecka så jag ville ta det lite lugnt. Hade ändå blodsmak i käften när jag kom tillbaka, så då passade jag på att köra 20 min på mattan också
Vindtäta brallor låter helt underbart!! Det kanske jag skulle behöva investera i..
Låter lite farligt att ha ett godisskåp! Enda sättet för mig att inte äta onyttigheter är att inte köpa några. Finns de hemma måste jag ju äta upp dem för att bli av med eländet så jag inte frestas.
De är faktiskt grymt sköna. Går gärna runt i dem hemma om jag är lite frusen. De är tunt fodrade och vindtäta. Som löpartights fast inte lika tighta. Det går finfint att ha underställ under. Toppenbra, verkligen.
Jag går ofta runt i mina fleecefodradr löptights hemma. Dom är världens skönaste och värmer gott. Dock ej vindtäta, och här blåser det ju fan alltid
Jag kan vill också! Målet är att bli av med lite extrafluff. Jag äger ingen våg men sambon skulle skulle köpa en då han planerar att gå ner i vikt men det kan inte vara mer än typ 4 kg innan jag är superslimmad. På senaste tiden har jag byggt en hel del muskler så det vore snyggt om dom syns lite mer. Tog en bild på armarna härom veckan och dom har gått från överkokta nudlar till att bli lite tonade!
Det här var en ny sort som snabbt blivit populärast av alla, sa de i sportaffären. Vad sorten kallas vet jag inte. Men t.ex idag blåste det halv storm och snöade samtidigt. Och jag frös ändå inte när jag var ute och gick.
Kan du inte PMa mig var du köpt dom?
Börjar på I, slutar på **ort ...
Börjar på I, slutar på **ort ...
Det känns som om det är fredag och veckan är över..
Hållt mig från godis och kakor. (Vi äter en jäkla massa kakor på jobb annars.)
Mörk choklad hemma är okej, det har jag förhandlat fram med mig själv.
Imorgon ska det lagas matlådor, som ett steg i ledet till att göra smarta matval!
Tack!Bra jobbat med godis och kakor!
Fattar inte varför det alltid ska finnas kakor på alla arbetsplatser.
Själv tackade jag nej när jag blev bjuden på pepparkakor hos svärmor idag. Det är de där kloka valen, jag inbillar mig att om jag bara klarar dom så kommer det här gå vägen.