Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har klarat min andra dag utan nomnoms. Har fyllt på med mellis i kylskåpet i stallet, det är lättare att skippa kakorna om det finns riktig mat som är lätt att greppa. Nu får det gärna bli lite varmare så att motivationen att vara ute ökar.
Suck.. Det känns hopplöst att gå ner i vikt när man äter medicin som ökar vikten..
Vi diskuterade lite här hemma igår och kom fram till att vi gemensamt ska börja räkna kalorier och köra 5:2 ett tag. Funkar det är det bara bra, funkar det inte har vi i varje fall försökt.
Jag känner att jag behöver nåt mål, nån slags motivation. Tips? Mer än bara -8 kg (målvikt 59 kg).
Suck.. Det känns hopplöst att gå ner i vikt när man äter medicin som ökar vikten..
Vi diskuterade lite här hemma igår och kom fram till att vi gemensamt ska börja räkna kalorier och köra 5:2 ett tag. Funkar det är det bara bra, funkar det inte har vi i varje fall försökt.
Jag känner att jag behöver nåt mål, nån slags motivation. Tips? Mer än bara -8 kg (målvikt 59 kg).
Jag ska rida in min kuse till hösten. Rätt så motiverande!Suck.. Det känns hopplöst att gå ner i vikt när man äter medicin som ökar vikten..
Jag ska rida in min kuse till hösten. Rätt så motiverande!
Kurs? Eller typ ställa upp i Color Run?
Alltså jag har noll koll på vilka tävlingar som finns! Hade gärna varit med på en enkel, som jag kan dra med min syster på.Det hade varit väldigt roligt och motiverande om vi hade ett gemensamt mål tycker jag. Springer/promenerar alla? Kunde vi inte ha som mål att springa/gå Vårruset eller Tjejmilen eller nåt som finns i många städer? Så kunde vi "gemensamt" jobba mot det och peppa varandra
Simning? Finns inget litet sommarlopp du kan deltaga i? Tänker det kanske gör höften gott?Pga skadad höft kan jag knappt promenera utan att få galet ont.. så just nu är motionen nästan obefintlig. Avskyr dessutom att jogga, så galet tråkigt!
Så allt som har med löpning och löptävling är omotiverande för mig, ett stort "måste" som inte alls är kul.
Får väl nöja mej med att ha vikten som delmål.
Tack vare dig så har nu jag och min syster bestämt oss för att springa vårruset! Så fort lönen inkommer så ska jag anmäla oss!Det hade varit väldigt roligt och motiverande om vi hade ett gemensamt mål tycker jag. Springer/promenerar alla? Kunde vi inte ha som mål att springa/gå Vårruset eller Tjejmilen eller nåt som finns i många städer? Så kunde vi "gemensamt" jobba mot det och peppa varandra
Simning? Finns inget litet sommarlopp du kan deltaga i? Tänker det kanske gör höften gott?
(Eller så är jag helt ute och cyklar.)
Ibland har de små simlopp, i en sjö eller havet. För motionärer, typ som vårruset. Jag tänkte funkar det så kan det vara motivationshöjande.Alltså, allting gör ont så jag vet inte. I och med att ingen vet vad felet är är det svårt med träning.. Har skippat ridningen i två månader utan skillnad. Kanske skulle simning vara nåt, ska prata med sjukgymnasten om det.
Vad menar du med sommarlopp? Löpning är som sagt bland det värsta jag vet, dödens tråkigt!
Tack vare dig så har nu jag och min syster bestämt oss för att springa vårruset! Så fort lönen inkommer så ska jag anmäla oss!