Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag käkade ungarna cheeseballs till lördagsmys, och jag var extremt rastlös i min utmattning, så jag gjorde precis som härom dagen när snart tonåringen åt glass, jag snörde på mig löpskorna och gav mig ut. Sprang 5,2km!!!! Mitt mål som jag skulle uppnå innan sista februari var planen. Och jag dog inte ens!! Känner mig så jävla grym. För en månad sedan orkade jag knappt springa mellan två lyktstolpar ens..
Laddat ner lifesum nu, tänkte att det kan vara ett bra verktyg.
Så nu blir det en månad med intensivt räknande.
Sista dagen på veckan, tackade nej innan idag till en halv fastlagsbulle. Känner mig sjukt duktig.
Har däremot insett att en del av mitt ät öster kommer från min pappa. Nu är frågan hur man bäst bryter det?
Just det där är det svåra och det som stressar mig mest. När jag har ätit och är lika hungrig, minst.För mig går det inte så där jättebra. Blev både godis och Kalimucho igår kväll. Och jag känner mig inte motståndskraftig alls. Hade aldrig kunnat tacka nej till en semla.. Har precis ätit ris o kyckling o grönsaker och är vrålhungrig
Det är inte konstigt att det är lätt att få ätstörningar. Jag kan tycka att det tom är lättare att inte äta alls än att äta lite, man retar ju bara upp aptiten med små portioner.Just det där är det svåra och det som stressar mig mest. När jag har ätit och är lika hungrig, minst.
Just det där är det svåra och det som stressar mig mest. När jag har ätit och är lika hungrig, minst.
Sista dagen på veckan, tackade nej innan idag till en halv fastlagsbulle.