Gjorde som dig, gick in i väggen i höstas, dock lång väg kvar för mig, orkar jobba 25% och rida en häst, träning finns inte på världskartan! Gått upp 4kg lite snabbt på slutet, för jag inte orkar laga mat/handla och har levt på chips typ. Så mitt mål är att återgå till en LCHF inspirerad kost som jag mår så bra av, och gå ner dom 4kg som jag gått upp. Men om det blir nu eller till sommaren återstår att se
Vad tråkigt att höra, men vad härligt att du är igång igen! Jag är fortfarande heltidssjukskriven och ser väl inte direkt någon ljusning inom det närmaste. Den lilla ork jag har lägger jag på träningen (och stallet) eftersom den gör mig så gott. Men jag ska ärligt erkänna att hade det inte varit för att min sambo är yogainstruktör och tjatade hål i huvudet på mig om tränandets läkande kraft hade jag aldrig orkat träna. Jag började mest för att få honom att hålla käft Det visade sig dock snabbt att han hade rätt
Han lagar också mer eller mindre all mat, så hade det inte varit för honom hade jag nog levt på luft och keso. Jag har honom att tacka för mycket