Före efter bilder hade varit kul! Jag har också fått jättebra resultat med att använda kroppen som tyngd. Sen blev jag för nöjd och satte mig och åt chips... Jag vill gärna se resultat SNABBT, annars blir det lätt att jag lägger av...Jag tänker lite som så att den träning som blir av bränner mer än den som inte blir av
Jag tränar för att koppla av och mer för att forma kroppen än bränna fett. Och då tror jag lågintensiv träning är bättre? Jag kan inte så mycket om träning så jag gör det jag tycker är härligt. För mig är det viktigaste att träningen är lustfylld, för annars vet jag att jag kommer sluta.
Jag springer 1-3 gånger i veckan (runt 5km i 7min-tempo) och simmar 1-3 gånger i veckan (bröstsim, mellan 50-100 längder). Dessutom gör jag yoga en eller två gånger varje dag, och styrketräning med kroppen som tyngd typ varannan dag. Barnveckorna blir det mindre träning än veckorna då barnen är här.
Min kropp har format sig fantastiskt, jag är faktiskt förvånad själv. Har tom fått rutor på magen!!
Dessutom kommer jag på mig själv med att längta efter träningen
Du håller igång mycket tycker jag!