Nu är jag tillbaka på -4,6 kg!
Efter fest-helgen med tacos och pizza blev jag sjuk så det blev mer hämtmat och kolhydrater under veckan. Så det var riktigt skönt att starta den första feberfria dagen tillbaka på -4,6kg som jag hade före helgen
Jag hann precis gå över gränsen för att vara tvungen att köpa kläder i strl large, och de kilona jag gått ner nu gör att jag kommer i medium igen (om än något tajt) så nu slipper jag hålla mig till de få plagg jag tvingades köpa i large. Så jäkla skönt att slippa krångla med klädstorlekar!
Eftersom jag lägger på mig jämt över kroppen så ändras jag inte så farligt när jag går upp/ner. Jag var jag en liten medium innan jag gick upp, och nu kan jag gå ner rätt många kilo innan jag behöver fundera på kläder igen
-4,9 kg i morse, det går sakta men säkert åt rätt håll. Igår morse visade vågen -6 kg, men då blev det en del att dricka kvällen innan och dåligt med mat, så jag gissar att det var en del uttorkning. Det var ändå jäkligt peppande att se -6 kg, även om jag visste att det inte var en "rättvis" siffra. Bara det att komma ner till -6 kg, även med uttorkning, hade ju varit omöjligt för en månad sen. Jag längtar efter att komma ner under -7 kg för första gången, då är jag halvvägs eftersom det är 14 kg jag vill bli av med (och några till, men då är det trivselkilon och inte övervikt längre).