2 veckors väntan på abort *långt*

Sv: 2 veckors väntan på abort *långt*

Tack så mycket! Jag är oerhört lättad, även om det känns lite konstigt att vara lättad över en sådan sak :crazy: Men som bästa kompisen min sa; det var inte meningen helt enkelt.

Jag är kanske inte nån som är så där jättebra som exempel på att inte gräma sig efter en abort eftersom mitt foster inte var utvecklat som det skulle. Min graviditet upptäcktes i v 11 så det var bråttom att få tid för abort och när det upptäcktes att allt inte stod rätt till så gick det snabbt med allt.

Jag tänkte på det när jag var upp i Norrland nu och träffade det barnets faster på en fest, hon vet inte om något och det gör inte heller våra gemensamma bekanta. Men annars så tänker inte alls på det, visst jag vet att jag skulle ha fått ett barn i hmmmm februari -97 OM allt hade varit bra och jag velat behålla barnet. Jag hade redan bestämt mig för abort innan jag gjorde ultraljudet och efter ultraljudet var jag bergsäker.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 871
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 159
Senast: Yrsel
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 316
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp