Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag med.Jag jobbar
Ungarna är proffesionella, de ska tåga med musikskolan för att få pengar till en orkesterresa.Ja, bukefalister. Vilka ska ut och tåga imorrn, och vart/för vad? Ni som låter bli, varför gör ni det?
Jag ska lyssna på tal och eventuellt tåga. Visserligen är jag inte partipolitiskt aktiv, men det känns ändå rätt att ge mig ut.Ja, bukefalister. Vilka ska ut och tåga imorrn, och vart/för vad? Ni som låter bli, varför gör ni det?
Ni som låter bli, varför gör ni det?
Haha just det där har jag alltid varit lite orolig inför... Som icke medlem i något parti känns det dumt att knalla iväg till just partiers demos och hade det inte varit för att vi har en drös nazister som demonstrerar här i Borlänge idag hade jag nog inte gått på Dalarna mot rasisms demo heller.Heja dig @gul_zebra , hoppas att du lyckas ta dig iväg och demonstrera! Som någon som ofta tycker att sociala grejer kan kännas skrämmande kan jag säga att stämningen på första maj alltid brukar vara väldigt välkomnande och inkluderande, de allra flesta organisationer vill förstås att så många som möjligt ska gå med i deras tåg