Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj då att hon ska vara så kräsen! Spelar det någon roll om det är pellets eller strå, med eller utan melass?
Men även om hon inte äter så mycket så klarar hon sig ju en natt då och då vid "tork/skyddbehov" tänker jag, om hon har tillgång till det. För då äter hon väl när hon blir hungrig om inte annat.
Det där har jag också funderat på ... Vi får mejla Asvh och fråga var resultaten är på fölmönstringarna är
Mia
Det gjorde jag igår och fick svar idag. Pga sjukskrivningar får man leta på resp. avelsförenings egna hemsidor. Jag är så nyfiken på bl.a Örebros resultat men där finns inga resultat upplagda. Någon som har deras resultat?
Håller med, idag ska min plutt chipmärkas så att jag hinner skicka in i tid. ASVH lär väl få jobba övertid med detta efter semestrarna. Fattar inte tanken faktiskt.Man hinner inte få in resultat och dessutom skjuter man fram att alla regpapper skall vara inne innan sista Augusti för en lägre avgift när man verkar ha så stor belastning under semester tider och även chipparna har väll semester ....Känns som man vill ha ut mer pengar i ASVH i förseningsavgifter ,,..... Vet inte vad det är för positivt och sätta en sista Augusti för att få lägre avgifter på regpapprerna annars ?
Mia