Sv: 12-orna
nej jag är inte lång alls, ca 165 cm.. men har hyffsat långa ben så tycker det fungerar lika bra att rida stora hästar som små, bara det inte är tungridet. Sedan sollan sattes i avel har jag ridit 2 hästar av den mindre typen.. och har nog vant mig lite med den höjden nu
Hollie kommer med stor sannolikhet att bli stor, men jag behåller nog henne tills inridning iaf så får jag avgöra sedan. Hon är verkligen underbart snäll.
Ser ingen hälta och det gör inte någon annan heller så det är jätteskönt. Men hon är fortfarande påverkad i benen av att hon växer.. så det håller jag koll på. Nog också där felet ligger.
Jag har dock en som kan vara intresserad av henne i framtiden om hon nu blir enorm.
11:an (Zolero) är jättefin också och ser dessutom ut att bli något mindre än sin syster. Dom är iofs halvsyskon men så olika varandra! Han har det hett mellan öronen men samtidigt tror jag han kommer bli en riktigt bra tävlingsindivid. Han hade ju en tuff start och är lite speciell för mig.
Satsar på att behålla båda unghästar tills dom är inridna iaf. Jag kallar det lyxproblem att välja
Ja din lilla ser verkligen ut att bli ädel! Tror hon kommer bli supersnygg och jag är verkligen avundsjuk på den bruna färgen
bright_sara Jag håller tummarna för er! Ska bli kul att höra hur det gick sedan
Mariaauto Jag har nog hängt med dåligt, men du har inte betäckt Bamora igen utan hon ska sättas igång nu? Kul!