Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Garbo: Vilken häftig färg!! Blir den gulbrun som mamma med den grundfärgen? Är det Bernstein i 3e led? Häftig stam oavsett , spännande med Rausing!
Färgen lär komma från Pompe i 3:je led, riktigt härlig stam för oss lite äldre med Tokajer bakom sedan. Mormodern till fölet är halvsyster till Kaliber, alltså är detta F.3 Calnalla-familjen.
Ja, färgen kommer från Pompe som finns itredje led, gul och bernstein fri. Kul att få veta att mormodern är halvsyster till Kaliber, jag är allt lite dålig på detta med släktforskning bland de äldre stammarna. Så väldigt kul att veta.
Tack alla för gratualtionerna, hon ser verkligen superfin ut och jag tycker också att det är lite spännande med Rausing, speciellt nu när det inte verkar som han är i avel här i år i alla fall. Är ju lite klurigt att välja hings till detta stoet eftersom hon är ganska stor.
Ja hon är gulbrun, men ser verkligen lite speciell ut i färgen just nu, hon är väldigt ljus i pälsen, men jag tror att hon blir ganska mörkt gulbrun när hon fällt av fölpälsen. Som ni kan se på bilden nedan är hon väldigt mörk runt ögonen, öronen och även på manken är hon nästan svart.