Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

KL

Här kommer lite nya bilder på min lilla:love: Tiden går fort och hon blir 1v idag, på bilderna är hon 3 dgr.

Rindi3dgr3.gif

Rindi e: Rausing - Briar

Rindi3dgr2.gif

Rindi3dgr1.gif

Kommer ihåg att hon använda honom förra året då jag reagerade på kombinationen i stammen:).

Vad var det som fick dig att reagera, vore intressant att veta :) Alltid kul att höra vad andra tycker.

Tyckte mest att det var en rätt kul och ovanlig kombination att lägga gammalt svenskt på hyfsat modernt tyskt. Lite ovanligt:). Tror säkert att den kommer röra sig riktigt bra men kanske blir lite het i planeten. Den är iaf riktigt snygg med allt sitt vita och jag hoppas kunna följa den här på buke:).

Garbo: Så utrolig fin hun er! :)

Her kommer nye bilder av Corretto (Cortado - Jimtown - Concorde). Han er to uker gammel i dag og full av liv.

IMG_2761.jpg

IMG_2766.jpg

Helleduden!:love:

Pma mig om du ändrar dig gällande mammahäst ngn dag, skulle ringa dig men annonsen var borta.

Vad var det som fick dig att reagera, vore intressant att veta :) Alltid kul att höra vad andra tycker.

Jag tycker det är roligt att Bernstein används. Nu är jag nog lite partisk då jag haft några hästar från Bernsteins uppfödare b la hästen på avataren som jag fortfarande äger, vars mormor är mor till Bernstein. Jag har gjort ett stamträd över den ena av deras stolinjer, jag kallar den för B linjen eftersom alla deras hästar i den linjen döptes på begynnelsebokstaven B, som börjar med stoet Capri som betäcktes med arabhingsten Rosenkavaljer. Nu är det över 200 hästar som härstammar från den betäckningen och där finns b la Bernstein med.

Spännande stamtavla tycker jag på din, och en fin fölunge som är väldigt fint tecknad.
Bernsteins frysta verkar vara väldigt bra. Kompisen har en åring som tillverkades på en seminering, och nu är mamman till den åter dräktigt med Bernstein på en seminering.

Hej alla! :laugh:

Vad fina alla fölisar är, nu har jag kommit på vad min fölunge ska få heta:

Prince Of Benedictin och kallas för "Prinsen" :love:

Kom på namnet iom. att han troligen är mamma hästs sista föl, så då ville man ha lite stil på det :idea:

En liten filmsnutt häromdagen, han är lite mer än 2v. :love:

View My Video

Vilken liten goding:love: Ser ut som om han övar sig på att "Bli rädd och springa fort" :D. Ser ut som han har två vita ben diagonalt, stämmer det?

Fint och fyndigt namn förresten!

Helleduden!:love:

Pma mig om du ändrar dig gällande mammahäst ngn dag, skulle ringa dig men annonsen var borta.

Det skall jag absolut göra, tror jag bestämt mig på riktigt nu. Hon är verkligen speciell för mig. Men man vet ju aldrig vad som händer i livet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 549
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 469
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar