12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Bara där hon är typ 30 min gammal :p
Men jag ska se om jag kan fixa i morgon :) Ska försöka få min lilla favorit på bild då också, den andra 12:an som är Sir Donnerhall II - PRE.

Lyckades ta några bilder på monstret när vi gick ut idag. Tycker att hon har utvecklad en hals helt plötsligt.
Trava kan hon också göra nu. Riktigt bra! Bättre än vad jag trott att hon någonsin skulle kunna.

Hon är hela 108 cm hög nu. ;)

stormbringer_by_eldfuxen-d5e7gpe.jpg

bus2-1.jpg

:)Hon är jättefin:d Kul att det går så bra att gå ut med henne själv. Har hon ljusnat lite igen? Tyckte hon var mörkare i pälsen ett tag. Härlig nacke har hon också

Hon var ju nära på svart i början när hon fällde, men hon har blivit väldigt solblekt.

Tycker det är roligt att hon fått en fin hals nu, den har ju varit så extremt kort hela tiden!

look_iii_by_eldfuxen-d54yedd.jpg

Akta så att jag inte tar det på allvar och skickar iväg henne till dig om hon blir jäklig. :devil:

Då hopppas jag på att hon tänker fortsätta att vara mörk. :p

Hon ser ut som ett stort kramdjur :love: Vill gärna se traven på film om du har möjlighet att paparazza henne ;)

Jag vill också ha traven på film!!! Innan den försvinner igen!

Men det är svårt att filma när man håller i odjuret samtidigt som hon travar brevid mig och jag är ju själv på gården
tills min stallägare kommer hem nästa vecka. :( Men jag hoppas att kunna fånga lite trav på film när hon ska släppas
ihop med shetlandsponnyn nästa vecka.

Har du inte fått svar på Färg DNA ännu ? Det brukar ju bara ta någon vecka /tio dagar ?

Mia

När ska Hollie slippa ha den där heltäckande plyschpyjamasen? :D

:rofl:

Vet ni.. jag tror inte hon kommer fälla av allt innan nästa vår. Över det lilla hon har fällt har hon nu börjat sätta vinterpäls!!:eek: Frusen or what?

IW jag har försökt med det mesta men pälsen sitter som klister, jag får nog acceptera att hon kommer se ut som ett murmeldjur tills nästa sommar:cool:

suuuperfin! Kul att halsen har kommit, det syns verkligen:d

Skulle också vilja se film på henne!

Hollie travade som sjutton idag med svansen rakt upp haha.. hon lekte med 3åring på andra sidan staketet. Som också är e. Highcruiser faktiskt :)

..tyvärr hade jag inte mobilen på mig.. men det kommer säkert fler tillfällen

Vi skulle ha skickat in direkt efter att ID kontrollanten var ute, men jag glömde bort att posta brevet när mammahäst blev sjuk
så det är mitt fel att vi inte fått svar än.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 522
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 147
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 659
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar