Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Blä, blä, blä... Abbe är halt.
Ledsen och orolig är bara förnamnet.
Jag har också ångest för fång.. min har ju hjärtrumpa och det syns att han har en tendens att lägga på sig på halsen också
Men eftersom de växer vill jag inte ha honom för mager heller, tycker han är lagom nu
(ursäkta för skitig häst)
tycker även att din ser bra ut med
Jag vill heller inte ha mina hästar i överhull och börjar så sakteliga att fundera på Abbe. Än så länge känner man revben och han har lite överlinje att fylla ut, men så har han ju också lagt på sig ordentligt nu i höst. Vet dock att han har slitit med pälsfällning på våren och tunnat ur en del då varför jag i detta fallet hellre har lite plus på kontot just nu, för att inte tvingas börja jobba med viktuppgång igen när pälsen ska av.
Din ser ju ut att vara i superhull, så som jag vill min ska se ut. Tycker absolut inte du behöver oroa dig som det ser ut på bilden i alla fall.
Nej håller tummarna fö er!
När ska ni till kliniken?
Neej, jävla skit =/ Håller tummarna stenhårt. SNYGG är han, halt eller ej!
Min SER ju ganska okej (man får ju ta med att det är en ganska grovbenad ponny i vinterpäls), men KÄNNER man på honom känns det alldeles för vadderat :S Samtidigt så ÄNTLIGEN överlinje och inte taggig rygg. Frågan är ju om det tänker fortsätta bara öka, det går ju fort liksom. Det nu är på bara några veckor, vilket kan bero på åldern, byte av silage (han får nu enormt mycket protein, kanske en sån som far väl av det) eller på att hans mage faktiskt är bättre än jag någonsin sett den. Jag vet ju inte..
Ser förresten att jag skrivit fel, han är en PUSS-mule såklart. Haha!