Sv: 11rnas tråd del 4
Nu har jag varit lite off i tråden men försöker sammanfatta er allihopa.
Thoora: JÄTTEKUL med nya bilder på fina svarta! Mera!
supercassie: Super-Archie! Grattis till alla framgångar, håller med om att det är jättekul att följa ert jobb!
SaraMara: Hon är ruskigt snygg din Prick!
Så rund och go också!
Fragile: Han är så fin din Nasse! Kul att allt går bra med inridningen, låter härligt med barbacka! Hoppas manen får fart snart, Balder skavde av sig manen i vinter när han trängde sig in i foderhäcken varje dag, men nu har jag avskaffat den så jag hoppas hans slingor växer tillbaka...
RebeccaJoli: Vad fint han hoppar när det blir högre! Blir ju mer att ta tag i då för honom, roligt att se hur de utvecklas! Och du ser inte alls för stor ut, det är ju så himla olika hur hästarna bär upp sin ryttare!
MattiZ: Hihi, han ser ut som en gangster!
Men jättesöt är han! Kul att det gått så bra för dig också!
Exoticz: Haha, din dam verkar ha något av den största häst-viljan jag hört talas om.
Bara älskar dina uppdateringar!
Alexandra_W: Vad kul med ny uppdatering från dig! Han är ju så satans söt så man bara vill käka upp honom!
Quimero: Roligt att du är igång igen! Har saknat dina updates!
Han är så söt Calle.
oanki: Så himla tråkigt att höra om brytningen, ibland är livet rätt så konstigt kan man tycka... Tur du har så fantastiska unghästar som kan förgylla vardagen åt dig, styrkekramar!
fia-lisa: Vad roligt att Abbe är så mycket bättre! Håller tummarna för att det får fortsätta så!
Önskar fler bilder på snyggingen!
KL
Här händer ingenting. Det har bara varit blankis överallt tills nu när det ÄNTLIGEN blev minusgrader och snö. Fick aldrig ut nån hovis till unge herr Balder så han har fått hanka sig fram bäst det gått. Han är klok och tar det lugnt så det har gått bra. Nu när det är lite bättre underlag igen hoppas jag att vi kan börja om igen, han lär ju vara sådär lagom supertaggad i vanlig ordning... Men han är en underbart gosig nallebjörn med hur mycket päls som helst och det finns ingenting som slår hans mysiga pull-mule!
Han är så go på kvällarna så man vill inte gå in.