Sv: 11-orna
Annars kan du väl skriva JS framför eller efter?
KL
Min kille var halvt hopplös idag... Jag fattar inte vad jag håller på med! Först säljer jag min supersnälla treåring som aldrig gjort en fluga förnär och inte vet vad trots innebär, sen har jag kvar en ettåring som har jordens trotsperiod och nu en fölis som också är trotsig så in
!!!
Idag tog jag in båda två en sväng för att fixa med mammas mugg, under tiden fick Koronn stå i boxen alldeles intill. I början sprang han runt som en tokig och skrek som om Kandi hade gått upp i rök! Hon bara stod där och vilade ett bakben och brydde sig inte om honom alls... Till slut lugnade han ner sig och hängde istället över boxväggen för att försöka nå henne.
När jag var klar med morsan tänkte jag öva på att ta på grimma.......... Det gick... ehm... sådär kan vi väl säga.
Han har fått nåt jäkla dumt för sig att man inte får röra nacken! Så fort man kommer i närheten av nacken (bakom öronen) slänger han sig undan. Om man kliar och donar runt omkring och sen stryker över nacken går det dock bra.
Så idag fick jag efter en massa kli på grimman, som visade sig vara för stor, den halkade ner på nacken och han fick nåt tokslag och sprang runt som en torped för att få av den... Så alltså skulle jag byta till en annan. Då fick han för sig att jag var ett monster och slängde sig undan och gav mig en rejäl spark på låret!
Jag röt till och gav honom en smäll med grimman jag hade i handen, varpå han flög iväg och försökte hoppa ut ur boxen...
Sen tog det lååååång tid innan jag lyckades få in honom i ett hörn och fick på grimman. Efter den dusten stod han dock stilla och lät mig klia honom i nacken och på öronen och över hela kroppen. Sen fick mamma komma in och äta lite korn innan de gick ut igen (han snuttade som besatt - snacka om att tröstäta). Men nu får han banne mig ha på sig grimman! De kommer få fortsätta komma in såhär en gång om dagen nu medan jag fixar mammsens ben, och varje dag kommer jag brottas med honom tills jag först får av och sen på grimman. SUCK! Med treåringen var det aldrig några som helst bekymmer!