Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, en fux kan alltid vara ge ifrån sig fux-gen så nog är det starkt alltid, i fuxstonas fall är det alltid hingstens anlag som avgör kan man säga. Själv tycker jag att fuxar är snygga ! Mkt snyggare än tråkbruna eller skimlar
Jag gillar ju också fuxar, har haft 3 vuxna hästar i mitt liv alla fuxar och betäckte mitt fuxsto med en fuxhingst, så fux var det ända säkra på den ungen. sto och mycket vitt är bonus
Här kommer ett par bilder på Felton Road e: Floré Star-Donelli-Rambo ett dygn gammal. Hade beställt ett sto men jag kan inte vara mer nöjd med vad jag fått... så det får gå ändå!
De första vingliga stegen på annat underlag än halm...
Det var mkt bättre att komma ut i hagen.. Med stolt mammahäst tryggt intill..
Nu är min lilla sötnos hela två veckor gammal, ca 113 cm hög
Hon verkar tycka om att bli kallad sötnos, för när man ropar sötnos så gnäggar hon högt och kommer fram till mig
Inte ett ljud när man ropar fölis eller nått annat
Står jämte storasyster Nightwish (som är ca 168 cm hög) Och bakom dem står mamma...
Har du gjort bilderna synliga/offentliga från den plats där du "hämtar" dem d v s sparat ner dem såsom jag som har pixbox - då får jag göra dem synliga.
Bilderna måste sluta på .jpg eller liknande. Dina gör inte det och då går det nog inte att länka.
Du verkar länka till bilder som är infogade i ett mail eller nått? Dom kanske inte ligger på nätet? Jag får inte fram nån bild via den URL-en du anger heller.
Min lilla tjej är idag 12dagar gammal, hon hängde lite i knäna fram när hon föddes, jag tycker inte att jag ser någon skillnad än, när brukar sånt börja räta ut sig?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.