Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så tråkigt! Vi har nog haft samma virus. Jag började nytt jobb i veckan. Hann jobba två timmar innan feberfrossan slog till. Försökte härda ut, men fick se mig besegrad och gå hem. Ett dygn senare var jag bra. Skumt..Vi skulle varit med på en pay and ride idag. Jag fick bli hemma pga någon feberfrossa. Istället för att sitta på hästen blev det till att krypa i fleecebyxor, fårskinnstofflor o stickad tröja o så ner under täcket. Jag är dock tacksam över att det inte verkar vara kräksjukan, utan något annat jag fått. Känner mig helt matt.
Javisst är det konstigt? jag är dock glad över att det gick över fort. Nu känner jag mig nästan som vanligt.Men så tråkigt! Vi har nog haft samma virus. Jag började nytt jobb i veckan. Hann jobba två timmar innan feberfrossan slog till. Försökte härda ut, men fick se mig besegrad och gå hem. Ett dygn senare var jag bra. Skumt..
Fin runda och fin ponny!Var iväg på Sigges första pay&jump igår, ponnyn kan ju kliva över hindren på 60 cm så nästa gång behöver jag nog inte vara rädd för att gå upp lite i höjdBåde jag och ponnyn är nöjda!
Tack så mycketFin runda och fin ponny!![]()