Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lovise Fin häst du har. Och fint ridhus...står på den anläggningen. Har också en -10
Va kul att du tränat för Åsa, hon är duktig. Är väl igentligen nygammal här på -10 tråden, har inte varit aktiv på något år och fick skaffa ny "identitet" Har en 7årig valack e. Rousseau-Don Fredrico .Tack Vad kul! Jag har ganska nyligen börjat träna för Åsa Blir lite oregelbundet just nu bara eftersom det är så ute hemma så är lite svårt att kanske synsålla igång hästen/träna vidare mellan träningarna. Men snart hoppas jag på våååår så det kan bli mer regelbundna besök!
Vad är det för häst du har? Välkommen till tråden!
Välkommen ! Jag känner igen stammen på den hästenVa kul att du tränat för Åsa, hon är duktig. Är väl igentligen nygammal här på -10 tråden, har inte varit aktiv på något år och fick skaffa ny "identitet" Har en 7årig valack e. Rousseau-Don Fredrico .
Vi kanske syns i ridhuset.
Jag klippte henne, tog hals, bog o bringa, o halva huvudet, fram till sidostyckena på tränset.@sassiball Är hon väldigt långhårig hade jag nog gjort en jaktklippning.
Femke som gått från sadelgjord aka XXL (145) är nu nere på 135 och den är för stor så ska investera ny på GHS Annars har vi inte bantat henne mer än startat igång henne och mycket rörelse. Lätare om de inte har björnpäls
Nu ska vi se om detta fungerar. Liten film från träningen i tisdags. Trött häst och trött pilot men i fick till det Tränaren tyckte det var skillnad (till det bättre) från förra gången vi var där.
Prova att klicka på länken annars
@super Ja det stämmer. Min var en känslig kille i sin ungdom ☺ Men har lugnat sig och sköter sig galant både hemma och på borta plan nuförtiden. Han har gjort några starter i dressyr och är planerad att starta msv c nu till våren.
Hur går det för din? Minns att han också var lite känslig.
Jag klippte henne, tog hals, bog o bringa, o halva huvudet, fram till sidostyckena på tränset.
/QUOTE]
Det låter lagom, tycker jag. Så roligt att ni är på gång, du och Fendi!
Skönt med positivt besked för Femke.Igår var det återbesök på kliniken för Femke. Hon fick godkänt. Kände fortfarande av lite låsningar här och där men det var miltals från första gången.
Femke var väldigt nöjd med att få komma iväg och gotta sig.
Mitt fuxsto däremot... hon vart väldig billig i perioder igår. Någon som vill ha en ferraihäst? Snygg att se på ibland. otroligt lätt att hantera, snäll i allt men ridmässigt är det ett lotteri vilket humör hon är på.
Av 160 bilder på serietagning så vart den här den bästa. Gå lugnt och avslappnat fanns verkligen inte med i hennes vokabulär igår.