Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt med rosa, ju! Fin fuxa också!Passade på att ta lite bilder i dag när vädret var fint, blev mest på fölen på gården men fick även några på fuxen jag rider
Det fattas rejält med muskler, men när de är på plats kommer hon bli så fin!
och valet av grimma är inte mitt... rosa på en fux...
Empa fick vara naken en stund när solen värmde. Skönt att bli kliad av "kompisen", tre sekunder senare var de inte alls bästisar längre. Empa och andra hästar alltså, de duger bara när de gör nytta för henne, annars kan de hålla sig på avstånd tycker hon.
Vi har en liten fuxfärgad ponny här hemma. Gissa om dottern köpt mycket rosa till hennePassade på att ta lite bilder i dag när vädret var fint, blev mest på fölen på gården men fick även några på fuxen jag rider
Det fattas rejält med muskler, men när de är på plats kommer hon bli så fin!
och valet av grimma är inte mitt... rosa på en fux...
Empa fick vara naken en stund när solen värmde. Skönt att bli kliad av "kompisen", tre sekunder senare var de inte alls bästisar längre. Empa och andra hästar alltså, de duger bara när de gör nytta för henne, annars kan de hålla sig på avstånd tycker hon.
Idag smäller det.
Kan jag bara få ordning på näsan och skon sitter kvar på fröken så ska vi åka iväg och träna ordentligt idag.
Och vi lunkar mest på i lite mys takter här hemma, håller mest henne igång lite lätt eftersom hon inte tycker det är kul att bara stå plus att hon då under denna period på året samlar på tok för mycket med energi.
Men nog börjar man märka av lite av dräktigheten nu på henne, lite lättare att bli andfådd tex.
Men fortfarande lika pigg och framåt och kör på liksom men jag känner av mycket på henne vad hon orkar/klarar av.
Så det är nog inte lång tid kvar innan fröken faktiskt får nöja sig med mer korta och lugna turer, mer än det vi redan gör vill säga
Vi hamnade faktiskt på en lite tokig tur här om dagen, vi provade på en ny väg och följde stigar i skogen och sen kom vi fram vid ett villaområde så valde att fortsätta på en annan stig än att gå ner bland husen och det slutade givetvis med en mödarbacke
Men vi tog det lugnt och det gick bra men väl hemma så var hon ganska trött, stackaren. Då hade jag lite ont i magen faktiskt. Kände mig taskig..
Vårt sto red vi aktivt långt fram tills fölningen. Tror inte du behöver ha ont i magen