@sassiball
Ja jäklar vad lika dom var! Jag tänkte inte på att det inte var samma hästar. Jättefin kille! Grattis igen!
Ja jäklar vad lika dom var! Jag tänkte inte på att det inte var samma hästar. Jättefin kille! Grattis igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering från lilla Fendi som blivit mamma till en liten kille. För skojs skull la jag upp en bild på Fendi o hennes mamma för att jämföra lite. (överst) Man kan ju säg att de blir ganska lika varandra
"Min" Våd har ju som sagt inte varit min på riktigt utan ja har haft honom på lån från uppfödaren på obestämd tid.
Idag var jag hos just uppfödaren och tjöta lite. Kolla på nya fölungen (guuuud så söta dom e!! ) och klappa på Våds fiiina mamma. Så slänger gubben ur sig:
- Är du intresserad av att ha kvar den där du har hos dig?
- Att köpa honom menar du? frågade jag
- Ja, jag har en annan som är intresserad annars. Men tänkte jag frågar dig först
Jag såg nog ut så här Och ville slänga mig runt halsen på gubben, men stoppade mig själv då han lukta ko
Så Våd, finaste, älskade, underbaraste Våd ska bli min. Min!! På riktigt!!
Kan inte sätta ord på hur jag känner så visar det såhär istället
Lite färska bilder på det
Min son fick provrida lite
MIN!!
Brukar vara april ut man får rida men som Flip the frog sa så har Båstad (eventuellt?) 2 veckor längre.
Du får komma hit, vi kanske kunde ha en buketräff på stranden? Hade ju varit riktigt rolig
Överhuvudtaget tycker jag att det är lite knepigt just nu. Ute är hon superb, lagom framåt och på. Inne är hon otroligt framåt (man får hålla i hatten första varven) men som ex.vis idag är hon lite smått avvaktande och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Att piska på känns inte riktigt som ett alternativ (där är risken att hon bara blir sur ). Det bästa hade givetvis varit en medhjälpare med långpisk som kunde understödja men det har jag ju inte tillgång till. Svårt. Hur gör ni andra?