Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser stiligt ut! Var i V-ås bor du? Kul med fler vuxna hästmänniskor häromkring!
*KL*
Ja, jag vet inte om det blev något missförstånd mellan oss eller om ägaren helt enkelt valde att inte berätta det för mig just för att hon kanske misstänkte att jag inte skulle ta hem Änja då Har för mig att h*n sa att vi skriver ett kontrakt på 4 månader "till en början". Jag uppfattade det då som att det var för att se så att allt funkar mm som man brukar göra när man tar hem en häst på foder för att sedan förlänga kontraktet, men jag kanske missförstod.. Men ägaren har ju haft henne ute på foder hos olika personer mycket då h*n inte har plats, vilket kanske är smart då h*n slipper kostnaderna för henne mm.
För övrigt känner jag mig lite vilsen här när ni skriver om era hästar och er utveckling. Vet ju inte vilka ni är, vad ni har för hästar och vad ni har för mål. Så om ni har ork får ni gärna berätta lite kort, annars får jag helt enkelt försöka gå tillbaka och leta upp lite information