1-års present?

N

Naggur

Bästa kompisens som fyller snart ett år. Men vad ska man köpa?

Kläder vet jag att mamman vill ha, men sonen håller nog inte me=)

Det jag kan komma på är en vagnsleksak, typ sån där ratt. men dom e ju så tråkiga! Vet någon vart man kan hitta lite roligare sånna?

Andra tips mottages åxå tacksamt=)
 
Sv: 1-års present?

Såna där pop-up-leksaker brukar vara kul i den åldern. Typ, slå på en knapp så hoppar nåt djur fram. Ingen finmotorik, bara att banka på!
 
Sv: 1-års present?

ja sånt e ju kul=) men han har så mycket sånna leksaker. man vill ju köpa nått som inte försvinner i mängden=)
Men tack för tipset
 
Sv: 1-års present?

En busenkel ficklampa (Sån där stötsäker med gummi runt hela)? Kanske litet för liten, men ljus som blinkar är kul, annars.
 
Sv: 1-års present?

Klossar, klossar, klossar....... Vi föräldrar blev visserligen döless på klossarna som låg spridda över hela huset men dottern älskade dem. Både vi och hon älskar däremot ett klosstorn i hårdpapp med fina bilder på (finns i välsorterade, lite finare leksaksaffärer) för det var både kul, fint och tog inte så mycket plats när man lägger klossarna i varann (bra att ta med på resa etc).

Annars är alla vagnar populära här. Har man trädgård kan man köpa en gräsklippare t ex.
 
Sv: 1-års present?

Mina barn gillar saker att dra efter sig. Har de ingen i närheten så drar de runt på pappas arbetsskor! :D

Det finns jättefina sådana leksaker i trä!

I 1-års present fick mina barn varsin bok där de själva var "hjälten". Lite tidigt än, men roligt längre fram.

Annars var jag själv jätteglad för alla kläder vi fick! :)

/Timsetim
 
Sv: 1-års present?

Vi har första kalaset nästa månad, och jag har önskat roliga leksaker från Fisher-Price, sådana som låter en del och som man utvecklas av. Lite att tänka på, när man leker med dom. Sebastian älskar allt sånt just nu!
Sen är han överförtjust i Duplo! Sådana stora legobitar med alla möjliga sorters gubbar till.

I övrigt vill vi ha kläder i nästa storlek, det är alltid bra att ha. Kostar ganska mycket att köpa en helt ny garderob på en gång sen annars :D
 
Sv: 1-års present?

Tack för alla bra tips. men de blev kläder ändå. han lär få leksaker så de räcker och blir över ändå=)
 
Sv: 1-års present?

Nej, vår låter nästan ingenting. Lite småsurr bara, men inte mycket.

Och visst klipper man gärna asfalt med gräsklipparen men bor man i lägenhet är ju balkongen kanske inte lika lockande (man vill inte gärna ha gräsklipparen inomhus, den kan ju repa golvet).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 344
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 417
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 704
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
2 991
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp