08:orna del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 08:orna del 5

Gud vad kul att läsa att ni är igång och att det går framåt =D
Hoppas det fortsätter så!

Och du, länge sen vi fick se din fina kille... Kan du inte tänka dig och skicka in eeeeeeen bild iaf ;) Ja, om du har någon vill säga :o

Ni är så duktiga!

Det där med att hoppa ner i vatten osv är då läskigt, skulle jag aldrig våga :angel: Så det är modigt!

Däremot tänkte jag ta en tur och hoppa här någon dag, finns en stig i skogen en bit från stallet där ett gäng byggt upp snygga naturhinder i olika höjder. Tänkte vi skulle testa på oss något mer "riktigt" uppsuttet nu, vi får se hur det går.

Hittills små stockar har gått super duper, diken hm där hoppar hon högt så där hänger jag aldrig med.. Hua.. haha

Kl
Idag skulle aston och jag träna av- och igångsättningar.. Hehe men kompis viste inte om hon skulle skratta eller gråta :angel: Skulle köra från trav till halt och sen trav osv. Men det gick helt okej efter en stund :) Men det är något vi får fortsätta med :laugh: Man kan inte vara perfekt från början!

Kl
Idag skulle aston och jag träna av- och igångsättningar..
Så länge det inte är avsittningar! :D ;) :laugh:

@Sar
Jättekul att det går framåt! Det där med gången tar väl tid, men jag tror ju att det kommer tillbaka. Härligt att ni är på G!!!

@övriga
Åh, vad det ser kul ut med alla som hoppar P&J och i terrängen! Väldigt avundsjuk, men samtidigt tänker jag att jag förmodligen aldrig hade vågat! :D

KL

Lyckades få med mig min syster ut till stallet och stoppade kameran i händerna på henne så här kommer en bildbomb

44563_1332858468.jpg

62859_1332858470.jpg

25028_1332858475.jpg

87409_1332858478.jpg

58098_1332858486.jpg

95636_1332858612.jpg

*kl*
Vad duktiga alla är och vad roligt att se att fler och fler kommer igång med sina hästar! :) himla kul de ser ut med terräng bana med! :)

Tabbe är igångsatt och vi har dom senaste dagarna ridit ut ihop med en annan tjej. Han är verkligen en klippa! Går fram överallt verkligen:) har lufsat runt mitt ute i skogen så han har fått lyfta på fötterna ordentligt!
Han är även hoppar under ryttare nu med, ifs bara ett hinder på kanske 30-40 cm men vi hoppade i alla fall, och som vanligt skötte han sig kanon! :)
Imorron kommer Hovslagaren och efter det ska jag testa rida ut själv!
Tabbe rids med ett tredelat bett med fasta ringar (bridong?) men funderar på att testa nåt annat :)

Våra hästar går ute dygnet runt sen tre dagar tillbaka med, underbart! :)

Ååh vad han är duktig! :love: Fantastiskt trevlig! Vad härligt att ha så fint väder och underlag!

KL
Följer er fortfarande i det tysta och blir så glad för era framsteg! :bump:

Din häst ser väldigt trevlig ut ;) och verkar ha kommit långt i sin utbildning.

KL
Idag åkte dottern på första hoppträningen med våran. Han är ju hoppad under ryttare med tidigare ägare. Hon var så nöjd. Hade inte tittat på nåt utan bara hoppat på. Tränaren tyckte att det var en trevlig häst.:idea:

Nu kämpar vi vidare och tar en ny lektion nästa vecka.;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 660
Senast: Fille
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·
Hundhälsa Vår lille dv.schnauzer har sista veckan haltat rejält på höger bak. Ska försöka dra hela historien kort. Ända sen han har varit lite...
Svar
17
· Visningar
4 702
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka