Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Umm.. början på december brukar komma före mitten...Jag ställer nog oxå av mina i början/mitten på dec. Lite beroende på vilket som kommer först.
Man kan se hans mors drag rätt väl! Häftigt! Snyggt med svart häst förvisso, men Celia är ju supersöt och snygg sida, så hon väger upp det "trots" färgen. Hon är ju åtminstone inte skimmel...Jag har vart och hälsat på min uppfödning Cedilj idag. Han är e Lambourgini u Cézanne e Ceylon.
Kraven e (gäller även Tara):
1. Hon ska lyffta alla fötter och hålla balansen själv.
2. Hon ska stå stilla när jag ber henne om det.
3. Hon ska gå när jag ber henne om det.
4. Hon ska stanna när jag ber henne om det.
5. Hon ska gå åt de håller jag ber henne om det, när jag ber henne om det.
6. Hon ska gå i den gångart jag ber henne om, när jag ber henne om det.
7. Hon får inte dra iväg med mig.
Så vad tycker ni, e dom för höga?
Tränaren är väldigt noga med att hästen själv ska komma fram till bettet och ta stöd. Andra jag har ridit för har varit noga med att man ska ge unghästen stöd, självklart utan att bära dem eller knöka ihop halsen på dem. Lite tvärs emot med andra ord..
När jag rider nu ska jag rida på väldigt långa tyglar, vilket känns rätt obalanserat. Speciellt när man har en häst som nu när det blivit kallare har väääldigt mycket energi (måste nog börja longera innan jag sitter upp)! Men jag har sett hur fina och välridna hans hästar blir av den här metoden så jag ska ge det en period och se hur det utvecklas. Och jag tycker att hon ser fin ut på bilden ovan som är från träningen.