Sv: 07'ornas tråd del 13
Ingen bra kombo, sladdrig ryttare och instabil häst Tack för att du delar med dig, jag känner mig peppad och stärkt av din historia att jag ska få det att funka med min häst också.
Jag tränar mycket annat, gym och långdistanslöpning och det har jag haft nytta av nu när jag ridit min unghäst och särskilt när hon krånglar, jag är stark i ryggen och bålen och uthållig (tränar för maraton).
Ja du, här är en till som totalt tappa självförtroendet. Först fick jag barn och och kände mig rätt sladdrig och obalanserad när jag började rida. På det en häst som inte va stabil, och som jag verkligen inte litade på. Jag har som tur är fått rida rätt mkt på snälla välutbildade hästar som gjort att jag inte känner mig helt värdelös. Inte alla dagar i alla fall.
Ingen bra kombo, sladdrig ryttare och instabil häst Tack för att du delar med dig, jag känner mig peppad och stärkt av din historia att jag ska få det att funka med min häst också.
Jag tränar mycket annat, gym och långdistanslöpning och det har jag haft nytta av nu när jag ridit min unghäst och särskilt när hon krånglar, jag är stark i ryggen och bålen och uthållig (tränar för maraton).