Sv: -07-ornas 15e tråd!
Oj, som han har växt, och ser ut att ha det väldigt bra. Lät obehagligt med trasigt staket och hästar i gatan mellan.. tur att inget annat hände. Och det som hände din kompis häst, ush vad tråkigt. Något sådant vill man ju verkligen inte vara med om..
kl
Nu är lilla GP till salu, men det behöver ju iof inte betyda att hon blir såld, det får vi se helt enkelt om jag kommer överens med någon köpare
Här har varit en och tittat på henne som var ute efter en tävlingskörhäst. Det tror jag hade passat henne väldigt bra, men de ville ha en lättare häst, eftersom den de har idag (ren frieser) inte har uthållighet nog för maraton i svårare klasser så det är väl samma med GP där.
Och så det gamla vanliga med folk som vill låna hästen, pruta osv. Men vi får se. Så länge hon är kvar här rids hon i alla fall 3 dagar i veckan och de går ju på lösdrift så jag tror inte de går någon nöd på henne. Igår red vi i blåsten och de gick riktigt bra. Har beställt tid för tandläkare till henne också, känner att det behövs.
Egentligen funkar allt väldigt bra just nu med ridning och småbarn men det är lite längre fram jag funderar över. Har ju den andra unghästen också som även är dräktig.. så även om hon inte tar någon tid just nu kommer hon ju göra det längre fram.
Annars har stormen ställt till det här också, det första jag fick göra var att laga staketet
Hädanefter kommer jag sätta upp vanlig eltråd, de här banden klarar inte av alla stormar vi har nuförtiden.