Sv: 04-ornas tråd edition 5
Tror Dobby vill bli lite blingad faktiskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja och man har ju verkligen längtat!! har blivit så sugen med när man suttit här och läst om hur långt alla har kommit. Tror vi ska ta oss en lite tur idag med...
Du vet inte vad du talar om! Ella skulle säkert bli snällare och mer dressyrig om hon fick lite bling Jag ser henne framför mig med lila kristaller *mums*
*KL*
Min sadel har lämnat fabriken i Frankrike Lycklig som få!! Hoppas verkligen jag hinner få den innan träningen nästa helg då jag fått tid för en ny månadstränare. Ska bli ruggigt spännande
Lova att hålla alla tummar och tår för mig idag då jag strax ska iväg och skriva tenta, Strategisk Politisk helvetes Kommunikation..
Tentan klarar du med glans.
Men vad det gäller sadeln så ser du inte röken av den. Den tog omvägar och visade sig passa på syster Ella alldeles ypperlig. Jag tror jag tar o behåller den!
*Akå skådar i sin kristallkula*
måste nog göra dig besviken... han står i ett mindre stall utanför Jönköping.. fotot är ifrån ridbanan vi har ca 1 km därifrån.
...men attityden är typisk för damer med den färgen också...Vi matchar varandra, fröken och jagFuuuuuuuuuuux med bläääääääääs!!!!!
*dreggel dreggel*