Sv: 04-ornas tråd edition 4!!
Skönt att det är fler än jag som använder självmordspiloter. Håller med dig, tacka vet jag dressyr .
Ja, visst gör han . Är faktiskt lite förvånad då hans pappa har näst sämst hoppindex (bäst dressyrindex) av de unga hingstarna i Danmark. Även de fyra-åringar som är visade i sverige efter De Noir har fått dåligt på hoppningen. Nåja, han är väl undantaget som bekräftar regeln.....Han ser ju ut att hoppa riktigt bra Jag har också en självmordspilot, försökte hoppa lite småhinder för en vecka sedan men vafasen hon hoppas ju så jävulskt med ryggen så det känns som om jag ska få en whiplash i varje språng Nejdu tacka vet jag dressyr
Skönt att det är fler än jag som använder självmordspiloter. Håller med dig, tacka vet jag dressyr .
Håller med dig här med. Hon ser väldigt irriterad ut över något. Hoppas det hjälper att gå tillbaka till remont. Jag själv märkte stor skillnad på min häst efter besök hos tandläkaren. Fick ett helt annat lugn och sug i handen.Efter uppvärmningen var det dags för galopp hjälp det gick inte alls, som ni kommer att se så springer hon bara som en galning och viftar på svansen. Fick verkligen inte stopp på henne varken i trav eller galopp. Hon grejade supermycket med tungan och det känns som om det är ngt i munnen som inte stämmer. Visst att hon är pigg men jag tycker det syns att det är ngt som är obehagligt för henne. Har bytt från remont till aschen nosgrimma, funderar om det är det