Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Funderar på att prova att ge pållan glukosamin, men frågan är om den kräsna tanten äter det :grin: Smakar det illa? (beror naturligtvis...
Foder & Strö
Jag har två varmblod som får rätt mycket kraftfoder morgon och kväll, för tillfället får de en blandning av kornkross och hel havre. Sen...
Foder & Strö
Har kikat runt mycket på fodertillskott på sistone och bl a stött på argumenten till C-vitamin att det är nödvändigt för att bl a kunna...
Foder & Strö
Har en hingst som är 9 månader gammal, undrar vad ger ni era 1-åringar för någon mat?
Han håller bra hull och så, men har dock lite lös...
Foder & Strö
Hittade denna text när jag googlade, hamnade på en hemsida som jag inte vet om jag får skriva namnet på här men gör det gärna om det är...
Kläder & Bli fin Nu vet jag inte hur tjocka du vill att byxorna ska vara och om du står ut med resår. Men de här passar utmärkt. De är 'tyvärr' 7/8 så...