Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag håller på och knåpar med foderstaten men jag får det liksom inte att gå ihop. Jag har räknat på Mustang Allround och med ett hö som...
Foder & Strö
Ja hur länge håller sig Tokosel om det varit förvarat i normal rumstemperatur eller kallare och varit väl förslutet i en plastpåse hela...
Foder & Strö
Tänkte testa att ge filmjölk till min häst under några dagar för att få ordning på hans något lösa mage. Tror ni att man kan blanda det...
Foder & Strö
Har räknat på 84% TS i foderstaten. Nu undrar jag var jag har fått den siffran ifrån, hittar den inte någonstans! Kan någon informera mig?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.