Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har just flyttat min häst till ett nytt stall och då kom det ett problem. Hon matvägrar inomhus. Eller inte fullt men hö så äter hon...
Foder & Strö
Har funderat på att ge pållen min lusern och linfrö men nu räknade jag lite på foderstaten och hon behöver enligt Hippocampus i princip...
Foder & Strö
Sorry att jag trådbombar forumet, men jag fick verkligen en chock idag! Handlade foder från samma butikskedja som jag alltid gjort, men...
Foder & Strö
Vi sålde hö från fältet a 10kr/bal vikt mellan 10-15 kg. Nu vill köparen ha pengarna tillbaka pga att höet blivet dåligt.
Jag anser att...
Foder & Strö
Min häst har blivit lös i magen, avföringen är ju inte jätte rinnig om jag jämför och knappast det värsta jag sett men hon är inte bra i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.