behöver hjälp.

Sv: behöver hjälp.

Då hade jag rätt ändå :D

Skönt att ni kommit under behandling för det är inte roligt.

Lite nyfiken blev jag?? Vad så hyresvärden som hade så stora erfarenheter av ringorm?? ;)

det flyttade ju en ny häst till stallet för 2 veckor sen, tjejen berättade att hyresvärden sa att det inte kunde vara ringorm för då skulle fler hästar har blivit smittade :confused:

Så han tror fortfaranade inte att det är ringorm, men men hehe då får han väl tro det då.. :p

Men när det sätter sig på oss människor måste det ju vara det, eller någon som har någon annan ide?

//iaa

Alla blir inte smittade med ringorm. Det brukar ha med motståndskraften att göra.

Så det är inte alls ovanligt att vissa hästar inte får det.

När vi hade det senast så fick bara en häst av 5st det, plus jag då :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
Hästmänniskan Hej alla Bukefalister! Jag befinner mig, enligt mig, i en svår situation just nu och jag vet inte riktigt om jag ska ta höger eller...
Svar
17
· Visningar
2 806
Senast: Maoam
·
Hästvård Hej! Vill kolla om någon här har varit med om det här innan. Min häst tappar päls små kala fläckar över hela kroppen det har han haft...
Svar
10
· Visningar
15 695
Senast: Efwa
·
Ridning in häst är jättemysig å alla sätt men han blir rädd(några av er kanske läst mina tidigare inlägg om detta problemet) men han blir jätte...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: NightRain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka