Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har precis köpt mig en pre och fick höra att pre inte ska ha för proteinriktfoder. Då undrar jag vad som är bäst. Någon som vet? Säg...
Foder & Strö
Jag har en häst som sedan 1-åring (nu 6 år) har "rinningar" från ändtarmen. Men normal avföring. Hans mage är känslig för kraftfoder, så...
Foder & Strö
Har en häst som står skadad o kommer inte att ridas på ett antal veckor utan bara promeneras. Undrar om jag kan ge honom fri tillgång av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.