Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Det är så att jag funderar på att skaffa häst till sommarn men jag är så osäker på de här med foder. Hur vet jag hur mycket mat jag ska...
Foder & Strö
Finns det något foder som kan hjälpa en på traven att ge till en lat och bekväm häst, som egentligen har energi men lägger den på annat...
Foder & Strö
Denna vinter har varit ett långt, evigt pusslande med att försöka få tag på ett hö som håller någorlunda bra kvalité och värden, och jag...
Foder & Strö
Har nu fått problem som jag inte vet riktigt hur jag ska göra med. Det är så att min häst klarar inte av att äta torrhö över huvudtaget...
Foder & Strö
Hur lång invänjingsperiod bör man ha när man övergår till hösilage? Har en hosthäst som inte kan äta hö.
Nu har jag börjat med att väva...
Foder & Strö
Har precis börjat ge min häst havre. Hur gör ni? Får era hästar havren på morgonen eller kvällen? Har det någon betydelse när på dygnet...
Kropp & Själ Tre pass förra veckan och tre pass denna veckan - det känns faktiskt skönt att vara igång! Har bara kört korta pass, max 30 min, men det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.