Sv: Foder till exemhäst?
Precis, rehab hästen har fortfarande uppsvullen mankam och elefanthud, om han inte nu får sina mineraler/vitaminer. Trots avsaknaden på knott.
Lika så vart mina "egna" hästars mankammar hårda då jag slutade med deras tillskott i höstas, så det är väl det som är eksem. Där är vi väl överens eller
Kanske borde ha skrivit både att de började klia, och att deras mankammar vart hård, i tidigare inlägg.
Kliningen är inte det som är eksemen.
När jag svarade tidigare på ditt inlägg ang klåda tänkte jag mera på att klåda/sensoriska nervändarna osv.
Jag fattar inte vad du menar med min personliga klining, när jag blir biten
Marlene
Ja en svintosvans är inget tecken på eksem, däremot en uppsvullen sårig mankam inklusive svans lägg dessutom till elefanthud så har du kronan på verket. Det är en reaktion på knott.
Men det gör väl du med, kliar dig alltså om du blir biten av insekter och utan att få en allergisk reaktion.
Precis, rehab hästen har fortfarande uppsvullen mankam och elefanthud, om han inte nu får sina mineraler/vitaminer. Trots avsaknaden på knott.
Lika så vart mina "egna" hästars mankammar hårda då jag slutade med deras tillskott i höstas, så det är väl det som är eksem. Där är vi väl överens eller
Kanske borde ha skrivit både att de började klia, och att deras mankammar vart hård, i tidigare inlägg.
Kliningen är inte det som är eksemen.
När jag svarade tidigare på ditt inlägg ang klåda tänkte jag mera på att klåda/sensoriska nervändarna osv.
Jag fattar inte vad du menar med min personliga klining, när jag blir biten
Marlene
Senast ändrad: