Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har en liten shettis på 2 år, ca 28månader som jag tycker börjar bli lite väl rund nu... Han har gått på ganska magert bete i sommar...
Foder & Strö
Detta är min första gång här, så om jag lägger dessa frågor under fel rubrik ber jag om ursäkt. Om någon kan flytta den till rätt plats...
Foder & Strö
Ja, som vissa av er kanske har läst i annan tråd så har stallet alltså lyckats köpa riktigt skithö i år som innehåller 0 gram smältbart...
Foder & Strö
Läste om proteinöverskott som ger knölar. Min häst har knölar, samt små skorpor i sadelstaden samt lite mellan ganasherna. Kan detta ha...
Foder & Strö
Alltså, nu är jag snurrig i huvudet :confused: och måste fråga rent ut av någon som vet. Många skriver att dom ger gurkmeja istället för...
Foder & Strö
Ja måste den det? Min kille verkar gilla grooven bättre torr och han är smal så han behöver få i sig så mycket det bara går. Har gett en...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Hundavel & Ras Synd, men det händer ju!
Den andra uppfödaren ni har kontakt med då? Det lät ju fint med samma möderne och allt. :) Kanske sambon din...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.