Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min häst är vansinnigt känslig i munnen och jag har väldigt svårt att få till en lösning som hon verkar tillfreds med. Jag har extremt...
2
Svar
38
· Visningar
4 026
Senast: Efwa
·
Utrustning Hej, jag har en wintec cair sadel och undrar hur jag ska ta hand om den på bästa sätt. Antar att man inte ska använda läderfett då den...
Svar
3
· Visningar
1 670
Senast: Buck
·
Utrustning Jag undrar vad ni har för olika erfarenheter och åsikter kring Bomber bits Nathe Beris Poponcini Trust och om ni vet fler specialmärken...
Svar
1
· Visningar
1 713
Senast: kvandi
·
Utrustning Tänkte köpa nya ridbyxor, söker lite tips. Vill ha en modell med hög midja som passar någon med lite för många kilon och korta ben...
Svar
2
· Visningar
653
Utrustning Letar efter allroundsadel alternativt hoppsadel till nya hästen. Har en Prestige D1K dressyrsadel som ligger superbra och hästen har...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Wilfa
·
Utrustning Min häst har en hög manke och nu är det även så att jag behöver värma om hans sadel för att han breddat sig. Men jag är rädd för att...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: MaRomer
·
Utrustning Hej tjejer (och eventuellt intresserade killar)! Läst en hel del här på buke och lärt mig massor, dammat av gamla hjärnceller men en sak...
Svar
7
· Visningar
3 312
Senast: Helli
·
Utrustning Fick för mig att titta på hur Börjes sortiment ser ut idag. Jag var nere i butiken för typ 10 år sedan, och sen aldrig haft någon mer...
2
Svar
28
· Visningar
3 442
Senast: nejlica
·
Utrustning För 3 månader sedan konstaterade även sadelutprovaren att hästens sadel inte längre låg bra. Något jag misstänkt en tid men inte kollat...
2
Svar
34
· Visningar
14 324
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Finns det någon som har satt in Böckmanns bommar i en annan transport? Alltså Böckmanns senaste säkerhetsbommar (se bild). Vad...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Buck
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya boots till hästen. Är väldigt förtjust i mina bell boots från Classic Equine. De är nätta och snygga. Tyvärr är...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: Bliss
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon vet ifall man får tävla på gummi pelham ( det är böjbart) men skanklarna mindre än 15 cm på ponny? Det står att...
Svar
10
· Visningar
2 853
P
Utrustning Tips på ridväst som är figursydd till brösten önskas!! Antingen är västarna jag provar för små över brösten eller hänger som en säck i...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: prallan
·
Utrustning Ponny visar bestämt gång på gång att det är remonten som är favoriten (även om hemska matte växlar träns flera gånger i veckan ;)) och...
Svar
11
· Visningar
1 693
Senast: Miingla
·
Utrustning Någon som känner igen detta märke? Det sitter på ett fodrat regn-/vintertäcke som inte har någon ytterligare märkning.
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Minett
·
Utrustning Hej! Jag har en häst som gärna krullar ihop sig och hänger på bettet i hoppningen. När han gör detta så tappar han farten vilket inte...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: X17
·
Utrustning Jag har lånat hem en 4 åring för utbildning och funderar lite på vad för bett han kan tänkas gilla. Tidigare gick han med ett relativt...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Flavor
·
Utrustning Skulle gärna se bilder på hur ni delat av boxar för att kunna ha två (ponnys) i dem :)
Svar
2
· Visningar
487
Senast: mily
·
Utrustning Eftersom det blev höst i kära Stockholm sådär plötsligt över en dag, så tänkte jag utöka frökens täckesgarderob med ett 100gr regntäcke...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Toxid
·
Utrustning Jag vill ha tips på en snygg chaps och passande ridsko som passar i vinter! Gärna brun färg. Det måste vara i skinn eller ett fint...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: alenchik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka