Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Just nu är jag rätt sur. För 2,5 år sedan bytte jag golv i min VV genom att beställa en skiva som skulle vara till släpvagnar. Skivan...
2
Svar
28
· Visningar
2 336
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Min häst ska gå på lösdrift i vinter, något som han aldrig gjort tidigare, iallafall inte under de 8 år jag ägt honom. Han har...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: Snurre
·
Utrustning Men med lite alternativ bom/vettigt bomlösa. Vilka finns egentligen? Jag kommer på Maxflex o fanns det någon modell från Startrekk...
Svar
17
· Visningar
1 969
·
Utrustning Någon som har ros eller ris om wintec cair sadelgjord? // Linda
2
Svar
29
· Visningar
12 651
·
Utrustning Ja, en sådan man kan ha på armen när man rider alltså. Vilka/vilken är bra? Jag vill ha en som inte glider. Kommer inte riktigt ihåg...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 007
Senast: Cilva
·
Utrustning Har någon bytt golv i ifor? Har den stora modellen och är en spricka i alu golvet :/. Så vill ha trägolv nu näst (billigare). Men de...
Svar
2
· Visningar
654
·
Utrustning hej! Jag kör släp ca 1 gång varannan vecka. Har idag en V70 flexifule som är väldigt dålig att dra med. Har tittat lite på xc60 men...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 449
Senast: saffran
·
Utrustning Är i sadel letar svängen, provade en Lippo som jag stortrivdes i och som hästen verkade godkänna trots att den glappade. Åkte sen 2h...
Svar
10
· Visningar
1 410
·
Utrustning Fick hem mina ny stövlar igår och är osäker på storleken. När jag mailade med återförsäljaren sa han att jag skulle skicka mina mått...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: spinxx
·
Utrustning Snart är ju hösten här, vilket betyder att man bör börja använda reflexer. Men vad bör jag egentligen ha? Om jag rider ute är det...
2
Svar
21
· Visningar
1 928
Utrustning Hästen har hos tidigare haft Prestige Versailles, hos mig provade sadelutprovaren ut en Bates allround. Tyckte själv inte om Bates då de...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: stallhh
·
Utrustning Behöver ett nytt täcke till hästen och vet precis vad jag vill ha. Har bara inte hittat det än. Finns detta täcke: -INTE Horseware ...
2
Svar
22
· Visningar
2 305
Senast: *tove*
·
Utrustning Ja, nu har jag provat ut en sadel till min häst (Schumacher Connect II) och ska köpa stigläder och sadelgjord. Men vad tusan ska man...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: Rodluvan
·
Utrustning Jag var på tömkörningskurs igår, och tränaren använde en liten läderrem med ring på ena sidan och hake på andra sidan. Den användes i...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: escade
·
Utrustning Ni som har thule och startrailer. Hur högt sitter era bom fästen? Upplever att det är lagom höjd för min häst då jag kört henne i...
Svar
1
· Visningar
989
·
Utrustning Min häst skall förhoppningsvis börja sättas igång efter en hälta och två veckor i sjukhage. Jag vill optimera och ge henne alla...
Svar
3
· Visningar
1 068
Utrustning Hej, Nu har jag börjat kolla på lite sadlar till min 26 åriga fjording, hon har knappt nån manke och har ganska svängd rygg, jag tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 930
·
Utrustning På sprengerbetten finns markeringar, vad ska vara åt vilket håll? Fick höra olika varianter idag, så åt vilket håll ska man ha >...
Svar
2
· Visningar
2 890
Senast: mily
·
Utrustning Behöver byta sadel på min häst och är mycket förtjust i Equipe! De är dock lite för dyra nya, så jag letar efter en bättre begagnad. Har...
Svar
2
· Visningar
2 702
Senast: spinxx
·
Utrustning Lastar ni hästen på samma sida som sadelskåpet om ni kör en häst?
Svar
13
· Visningar
3 078
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka